
WAŻNE!!
W celu dokonania zwrotu towaru lub jego wymiany na inny rozmiar nie zrywaj naklejek papierowych na sukienkach, są one podstawą do pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji/zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji / postępuj zgodnie z instrukcją. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu lub jego nazwy i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami (jeżeli takie były).
Prosimy o wysłanie na adres mailowy informację o zwrocie wraz z numerem wysyłki.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ul. Rzemieślnicza 35
C.H. Ptak HALA B, box 000
95-030 Rzgów
tel. 515 139 723
Prosimy o wysłanie na adres mailowy informację o zwrocie wraz z numerem wysyłki.
4. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu online. Prosimy o wysłanie na adres mailowy informację o zwrocie wraz z numerem wysyłki.
5. Sukienki z Brokatem
Normalnym zjawiskiem w przypadku sukienek z brokatem jest tzw. "sypanie" się drobinek brokatu oraz jego spieranie podczas prania. Sukienki brokatowe widocznie znoszone lub wielokrotnie prane pozbawione owego brokatu nie podlegają wymianie lub reklamacji!
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: erezasklep@gmail.com
UWAGA!!! Zwracany produkt musi być pozbawiony zapachu perfum, papierosów itp.
ZERWANIE PLOMBY GWARANCYJNEJ POWODUJE UTRATĘ MOŻLIWOŚCI ZWROTU!!!
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
ul. Rzemieślnicza 35
C.H. Ptak HALA B, box 000
95-030 Rzgów
tel. 515 139 723
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: erezasklep@gmail.com lub drogą pocztową na adres
ul. Rzemieślnicza 35
C.H. Ptak HALA B, box 000
95-030 Rzgów
tel. 515 139 723
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
ul. Rzemieślnicza 35
C.H. Ptak HALA B, box 000
95-030 Rzgów
tel. 515 139 723
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.