Zwroty i reklamacje

WAŻNE!!


W celu dokonania zwrotu towaru lub jego wymiany na inny rozmiar nie zrywaj naklejek papierowych na sukienkach, są one podstawą do pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Składanie reklamacji

 W celu złożenia reklamacji/zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

znajdziesz go TUTAJ KLIKNIJ  lub w każdej przesyłce.


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu lub jego nazwy i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 


2. Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami (jeżeli takie były).
Prosimy o wysłanie na adres mailowy informację o zwrocie wraz z numerem wysyłki. 

 


3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ul. Rzemieślnicza 35

C.H.Ptak Pasaż Centralny, box 30

95-030 Rzgów


tel. 515 139 723
Prosimy o wysłanie na adres mailowy informację o zwrocie wraz z numerem wysyłki. 

4. Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Prosimy o wysłanie na adres mailowy informację o zwrocie wraz z numerem wysyłki. 

 

5. Sukienki z Brokatem

Normalnym zjawiskiem w przypadku sukienek z brokatem jest tzw. "sypanie" się drobinek brokatu oraz jego spieranie podczas prania. Sukienki brokatowe widocznie znoszone lub wielokrotnie prane pozbawione owego brokatu nie podlegają wymianie lub reklamacji!

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: erezasklep@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

ul. Rzemieślnicza 35

C.H.Ptak Pasaż Centralny, box 30

95-030 Rzgów


tel. 515 139 723

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: erezasklep@gmail.com lub drogą pocztową na adres 

ul. Rzemieślnicza 35

C.H.Ptak Pasaż Centralny, box 30

95-030 Rzgów


tel. 515 139 723

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

ul. Rzemieślnicza 35

C.H.Ptak Pasaż Centralny, box 30

95-030 Rzgów


tel. 515 139 723

 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl